Crocsy, gumové boty, které část lidí milovala a část nenáviděla. Za poslední dva roky se však situace změnila a fanoušků pestrobarevné obuvi přibývá. Velký podíl na tom má návrhář Christopheru Kaneovi a módní dům Balenciaga, kteří vytvořili luxusní verze těchto ortopedických sandálů. Odsuzované pantofle se tak nyní staly kultovní módní položkou, napsal server The Independent.

Jednou z milovnic gumových pestrobarevných bot je i indická herečka a zpěvačka Priyanka Chopra. A není tedy divu, že se stala i nejnovější ambasadorkou značky Crocs. Nová kampaň, kterou je exotická kráska součástí má nejen módní, ale i filantropický přesah.

Společnost darovala padesát tisíc párů bot dětem v Belize prostřednictvím organizace UNICEF. O charitativní projektu promluvila herečka v rozhovoru pro Elle.com.

„V rámci UNICEF jsem jela na pár zahraničních cest, kde jsem viděla nespočet dětí bez bot. V tu chvíli jsem si řekla, že já nosím Crocsy každý den, a mohly by tak být vhodnou obuví i pro tyto děti. Dlouho vydrží, vypadají dobře a jsou pohodlné. Promluvila jsem tedy se společností Crocs a domluvili jsme tento dobročinný dar.“

Chopra je podle svých slov dlouhodobou fanynkou gumových sandálů a pantofli. Podle ní, jsou skvělou volbou pro každodenní nošení. S úsměvem pak v rozhovoru dodala, že by se nebála vytáhnout Crocsy i na červený koberec. Volila by prý černé sandály, které mají podpatek. „S krásnou pedikúrou budou na noze vypadat skvěle.“

Foto:ČTK/ABACA/Shootpix/ABACA