Gastronomická skupina TOGETHER, za níž stojí tým Davida Petříka a Viktora Kaplana, otevřela v pondělí 23. dubna společně s cukrářem Lukášem Skálou nový podnik v Dlouhé. Jedná se o mladšího sourozence první pražské továrny na zákusky Cukrář Skála, tentokrát zaměřeného na kremrole, které jsou vlajkovým zákuskem prodejny. Mimo klasických kremrolí s bílkovým krémem se budou prodávat netradiční s čokoládou, jahodami nebo ořechy. Zákusky si lze odnést s sebou.

Kremrole přímo do ruky

Na prodejně se budou kremrole i vyrábět – tedy rozvalovat těsto, péct i plnit. Těsta budou připravována v několika variantách podle rodinné receptury Lukáše Skály, a to v klasické listové, ale i čokoládové nebo máslové.  V nabídce budou také čtyři druhy dortů, deset zákusků a důraz bude kladen na zmrzlinu, která se bude prodávat přímo do ulice. „Ani zde stejně jako v Cukráři Skálovi V Celnici není příliš místa na sezení, ale asi deset židliček mít budeme. Kremrole prodáváme přímo do ruky v papírových vaničkách, aby se zákazník neušpinil. Společně s designovým studiem pana Činčery, české legendy ve výrobě obalů, jsme vyvinuli speciální košíček s ouškem na jednu kremroli. Zákazník si ji může odnést v pěkném dárkovém balení domů nebo do kanceláře,“ popisuje koncept prodejny Viktor Kaplan, spolumajitel TOGETHER.

Tři sta kusů kremrolí denně

Kremroli si jako svůj vlajkový produkt zvolili kvůli její variabilitě. „Baví nás propojovat tradiční a nezvyklé aspekty, v tomto případě tradiční českou známou kremroli s nezvyklým prvkem, jako jsou jahody, ořechy nebo meruňková náplň. Očekáváme, že se prodá asi tři sta kremrolí denně.  V zahajovacím provozu budeme prodávat čtyři druhy, které budeme postupně obměňovat,“ prozrazuje David Petřík plány do budoucna.

Při navrhování interiéru bral architekt Václav Červenka v potaz lukrativní adresu i sousedské podniky. V celé ulici i v samotném projektu je mnoho výjimečných konceptů, proto se  rozhodl i vzhledem k blízkosti Pařížské vytvořit cukrářský butik s čistými liniemi.

Více informací najdete na webových či na Facebooku.

Foto: PR/Together