Světově proslulá módní značka Lacoste na letošním Pařížském týdnu módy (28. 2. – 6. 3.) se pochlubila nejnovější limitovanou kolekcí. V ní nahradila své ikonické logo v podobě krokodýla obrázky ohrožených zvířat – chce tak upozornit širokou veřejnost na tento velmi závažný problém.

Francouzská firma na kolekci spolupracovala s Mezinárodním svazem ochrany přírody (IUCN). Nová kolekce polotriček představuje deset zvířat, která jsou na pokraji vyhynutí, včetně: nosorožce jávského, lemura severního, kondora kalifornského, sviňuchy kalifornské nebo tygra sumaterského.

Lacoste vyrobí od každého druhu zvířete právě tolik triček, kolik jedinců v současnosti žije ve volné přírodě. Což znamená, že k dostání bude pouze 50 kusů triček s lemurem, 40 kusů s barmskou želvou, 150 s gibonem, 67 s nosorožcem a 231 kusů s kondorem.

Spolupráce Lacoste a IUCN potrvá tři roky, poté vybrané peníze poputují na ochranu daného zvířete. Tričko bude stát 183 dolarů, což je v přepočtu 3 777 korun. K prodeji bude přímo na webových stránkách Lacoste.

Zobrazit obrázek na Twitteru

Foto: Facebook/Lacoste; Twitter

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Napište svůj komentář
Vaše jméno